Я все розумію — вiйна. Але, гpебись воно через три коpомисла, як бути зі школою? Я серйозно. От як можна синхронізувати графіки…
Я все розумію — війна. Але, гребись воно через три коромисла, як бути зі школою?
Я серйозно. От як можна синхронізувати графіки ДТЕК Тернопільоблнемаенерго і графіки МОН Тернопільоблбезпросвіта?
В сенсі, що графіки відключень електрики і графіки відключень учнів з навчального процесу.
Бо це капець. Уроки онлайн у нас починаються о 12.20, а світло вирубають о 12.00. І вмикають о 18.
Порада оператора ДТЕК: шукайте кафе, де є генератор. В МОН Тернопільоблбезпросвіти оператора немає, а чиновники кажуть, що зробили все можливе: поділили учнів на 1 і 2 зміни і порадили школі придбати генератора.
Оукей порада. Математична. Рівняння з одним невідомим, де ікс – мобільна мережа Київстар, яка з вимкненням електрики лежить, як х.. при імпотенції і не піднімається ніякою віагрою…Вибачте – це інший предмет), в смислі – лежить, як корінь квадратний в паралельній площині.
Так отож: кафе – це зашибісь порада. В нас на районі їх аж цілих дві світоглядні одиниці. Можна вважати – школи життя. Але я сумніваюся, що туди пустять учнів. Вчителів можливо пустять. Але поб’ють, щойно вчителі спробують провести там урок математики на тему, що чисельник гаманця дуже впливає на знаменник деградації. Чи урок фізики на тему дії гравітації на фізичне тіло за наявності в ньому вмісту проміле. Особливо, якщо вчитель хімії спробує довести, що С2Н5ОН шкодить печінці. Вчителю хімії в такій школі – п€$да. І хай тільки спробує на цю лексему негативно зреагувати вчитель мови! Йому теж буде п€$да, бо в цій школі дане слово – не лайка, а дисциплінарне стягнення, щось типу, як догана, нанесена на лічне тєло.
Простим вчителям там нічого робити, бо дані заклади існують для навчання фахівців широкого профілю аватарства.
Тобто: в таких школах виживають лише трудовик і фізрук. Воєнруку в сучасних обставинах там з’являтися небезпечно, бо він прирівняний в правах до до воєнкома і будь-яка банкнота в його руках вважається повісткою. Все, крапка.
Мами в чаті пишуть, щоб вчителі записували уроки на відео. Яка крута ідея! Вчителям, які отримують електрику з 18 до 21 год. якраз запису уроків для 6 – 11 класів на відео бракує до повного щастя.
Нагадаю, що це ті самі мами, чиї коментарі я бачу під рекламами “Продається вєщь! Насадка до безнасадкової ненасадки!!! Акція! Лише сьогодні ціна 500 грн.”
Під рекламою мами питають: “Яка ціна?”
Не смішно. Бо як вийти із цього замкнутого електричного кола я не знаю. Хіба що… МОН і ДТЕК почнуть платити мені вчительську зарплатню. За викладання всіх предметів у домашніх умовах.
От чому я фізику сачкувала, га? Зараз би наньютонила формулу не сходження з розуму слабкого фізичного тіла в умовах навантаження сізіфовим каменем всього підряд і штовхання його на вершину виживання сильніших.
Ні, радити мені виїхати кудись, де є ілюмінація та відсутність імітації освіти не можна. Мені дитьо треба вчити в Україні. В умовах, коли ще одне дитьо з двома правозахисними дипломами та мінометом в полях бігає і велику руску культуру прополює.
Що вам сказати? Щоб не сказитись, завела ще одного кота. Звати його Мурзик, позивний – кіт Кат. Ага – саме тому, тож в мене питання: як добути тапочки Ахметова і Шкарлєта?
Тапки Хуйла і €б¥чої р¥$ні не пропонувати – йому і їм вже плетуть лапті. Тобто: п€$да їм, незалежно ні від чого.
Світлого дня, друзі! Життя триває, точиться війна…
Дзвінка Торохтушко