Мінiмум 10 днiв pізниці. Нафтогаз звеpнувся з попеpедженням до укpаїнців…
Газопостачальна компанія Нафтогаз України озвучила інформацію про паперові квитанції.
Одне з питань, яке їм періодично задають, чому друкована платіжка не доходить до споживача?
Рахунок компанії Нафтогаз України можна отримати у двох форматах — електронному та друкованому.
Саме останній може не доходити до людей через кілька причин.
Основі з них такі: споживач має переплату за газ, людина вже закрила квитанцію до 12 числа місяця, спосіб отримання платіжки вказаний як електронний.
Якщо жодна з них не входить у перелік, то людей просять залишити про це інформацію постачальнику і причину додатково з’ясують.
Нафтогаз у своєму повідомленні також розповів, що зараз більшість клієнтів вже отримують електронні квитанції, а від друкованих відмовились взагалі.
Способів отримання цифрової платіжки є кілька, зокрема через особистий кабінет або за допомогою чатботів у Telegram чи Viber.
Варто розуміти, що між онлайн-квитанцією та паперовою, якщо порівнювати швидкість доставки до споживача, буде мінімум 10 днів різниці.
Електронна квитанція доступна вже з 10 числа місяця, а паперова надійде поштою не раніше 20 числа.
На цьому переваги електронних рахунків не завершуються. Тільки їх отримувачі мають змогу зекономити та отримати знижку на блакитне паливо в розмірі 1% від суми.
Знижка надається тільки тим, які оплачують за газ до 15 числа місяця, а це фізично неможливо зробити тим, хто досі користується паперовою квитанцією.