Важливе звернення ПриватБанку до клієнтів! Заміна картки: кого стосується…
Клієнти ПриватБанку можуть продовжувати використовувати банківську картку, у якої закінчується термін дії, кількома способами.
Зокрема, перевипустити її.
Про це розповіли у самому банку. Там зазначили:
зробити це можна у будь-якому з його відділень;
перевипущену картку можна замовити з доставкою по Україні чи за кордон.
Крім цього, можна оформити миттєву Digital-карту – у системі “Приват24”. Для цього потрібно:
перейти до розділу “Всі картки”;
натиснути “Додати”;
вибрати “Digital картка”.
“З нею ви можете робити оплати в торговельній мережі за допомогою смартфона, купувати оплати.
І навіть знімати готівку з банкоматів ПриватБанку”, – розповіли у банку.
Там нагадали: на період воєнного стану в Україні “термін дії всіх пластикових карток було автоматично продовжено”.
Тому всі карти продовжать працювати без обмежень “як для оплати покупок, послуг, так і для отримання готівки”.
Українці заблокували картку ПриватБанку після перевірки документів
Раніше клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що той спочатку заблокував її рахунок, а потім розірвав договір про співпрацю. Причому це сталося, за її словами, після того, як вона надала установі всі необхідні документи про джерела походження коштів, а там її запевнили, що питань до неї немає. За скаргою:
Клієнтка отримала від банку повідомлення “з проханням надати джерела походження коштів”.
Необхідна інформація, стверджується, була надана протягом пів години.
У банку відповіли, що “документи підходять і все добре”, проте невдовзі, наголошується, надіслали ще кілька повідомлень про необхідність надати документи.
Під час телефонної розмови із клієнткою представник банку запевнив її, що “все добре і все вже надано”, а питань до неї немає.
Проте, зазначається у скарзі, незабаром клієнтка отримала від ПриватБанку повідомлення про розрив відносин. При цьому “банк заблокував Приват24, немає можливості зробити скриншоти за вересень”.
“Не розумію, чому і з якої причини, якщо все надано було вчасно і все прозоро. … Виходить, що й документи підійшли, але все ж таки вирішили розірвати відносини”, – йдеться у скарзі.
У самому ПриватБанку на скаргу вже відреагували. Там визнали, що наразі обслуговування клієнтки обмежене, а також зазначили, що:
Діють “виключно в рамках чинного законодавства” та згідно з нормативно-правовими актами НБУ.
Усі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і “відповідають вимогам безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні”.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу “зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та поширенню зброї масового ураження”.