Мінiмум 10 днiв pізниці. Нафтогаз звеpнувся з попеpедженням до укpаїнців…

Газопостачальна компанія Нафтогаз України озвучила інформацію про паперові квитанції.

Одне з питань, яке їм періодично задають, чому друкована платіжка не доходить до споживача?

Рахунок компанії Нафтогаз України можна отримати у двох форматах — електронному та друкованому.

Саме останній може не доходити до людей через кілька причин.

Основі з них такі: споживач має переплату за газ, людина вже закрила квитанцію до 12 числа місяця, спосіб отримання платіжки вказаний як електронний.

Якщо жодна з них не входить у перелік, то людей просять залишити про це інформацію постачальнику і причину додатково з’ясують.

Нафтогаз у своєму повідомленні також розповів, що зараз більшість клієнтів вже отримують електронні квитанції, а від друкованих відмовились взагалі.

Способів отримання цифрової платіжки є кілька, зокрема через особистий кабінет або за допомогою чатботів у Telegram чи Viber.

Варто розуміти, що між онлайн-квитанцією та паперовою, якщо порівнювати швидкість доставки до споживача, буде мінімум 10 днів різниці.

Електронна квитанція доступна вже з 10 числа місяця, а паперова надійде поштою не раніше 20 числа.

На цьому переваги електронних рахунків не завершуються. Тільки їх отримувачі мають змогу зекономити та отримати знижку на блакитне паливо в розмірі 1% від суми.

Знижка надається тільки тим, які оплачують за газ до 15 числа місяця, а це фізично неможливо зробити тим, хто досі користується паперовою квитанцією.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *