“Нову пошту” оштрафували на 325 млн через скарги клієнта

Головне управління Госпродпотребслужби в Харківській області наклало на “Нову пошту” адміністративні штрафи та адміністративно-господарські стягнення на суму 325,85 млн грн, повідомила прес-служба відомства.

У Госпродпотребслужбе відзначили, що отримують численні звернення громадян щодо неякісного обслуговування та порушення їх прав у відділеннях “Нової пошти”.

Надалі фахівці відомства провели позапланові перевірки відділень №49 в Харкові і №3 в Чугуєві Харківської області. В ході перевірок “Нова пошта” не надала необхідні документи і пояснення, що унеможливило встановити достовірність фактів, зазначених у зверненнях громадян, говориться в повідомленні.

Це створило перешкоди посадовим особам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері контролю за дотриманням законодавства про захист прав споживачів, підкреслили в Госпродпотребслужбе.

Як повідомила прес-служба “Нової пошти” виданню Depo.Харьков, їх дійсно оштрафували. Приводом для перевірки стала скарга клієнта про пошкодження посилки на суму 500 грн.

“В результаті на” Нову пошту “було накладено штраф на необгрунтовано велику суму. Компанія зараз оскаржує його в судовому порядку “ , – розповіли в компанії.

Також в “Новій пошті” пояснили, що в ході перевірки представники служби зажадали документи у керівника відділення, який не є уповноваженою особою. Він запропонував звернутися до керівництва компанії. У Госпродпотребслужбе розцінили ці дії як створення перешкод.

Станом на червень 2021 року мережа “Нової пошти” нараховувала 8,5 тис. Відділень, з яких 6,7 тис. (Або 78,8%) відкриті за франчайзинговою програмою.

Джерело:merezha.co

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *