Відкусив, а всередині порожнеча. Чому шоколадні фігурки роблять порожніми: пояснення здивує
Для чого шоколадні фігурки роблять порожніми всередині: пояснення здивує.
На Новий рік багато хто стикається з традиційними шоколадними фігурками.
Але чому шоколадні фігурки всередині. Експерт журналу Smithsonian Аманда Фіґл зазначає, що ця особливість не лише має практичне обґрунтування, але й стала частиною традиції.
Чому шоколадні фігурки всередині порожні
За словами Марка Шлотта, віце-президента з виробництва компанії R.M. Palmer, однієї з найвідоміших американських кондитерських компаній, порожнисті шоколадні фігурки створені насамперед із міркувань зручності.
“Якби у вас був кролик більшого розміру і з цільного шоколаду, він був би схожий на цеглину; ви б ламали зуби”, — пояснює експерт в коментарі New York Times.
Крім того, порожнисті шоколадні кролики є економічно вигіднішими.
“Порожнистий (шоколад – ред.) має більшу сприйняту цінність.
Він створює набагато більший шоколадний слід, ніж суцільний”, – зазначає він.
Звідки пішла традиція створення шоколадних фігурок
Шоколадні кролики вперше з’явилися у США у 19 столітті, перейнявши традицію з Німеччини.
Перші продажі почали зростати після 1890 року, коли Роберт Л. Строхекер, підприємець із Пенсильванії, виставив у своїй аптеці гігантського шоколадного кролика заввишки 1,5 метра як рекламний трюк.
Порожнисті фігурки вперше з’явилися у 1939 році й стали надзвичайно популярними після Другої світової війни.
Шлотт розповідає, що навіть сьогодні компанія R.M. Palmer виготовляє понад 25 мільйонів порожнистих кроликів щорічно.
Порожнисті шоколадні кролики стали частиною великодньої атмосфери, повертаючи споживачів до традиційних святкових кошиків.
Люди дійсно повертаються до свого коріння, обираючи знайомі й затишні символи свят”, — додає Шлотт.
Навіть зовнішній вигляд фігурок продовжує радувати покоління дітей і дорослих.
Як би дивно це не звучало, одна з найпопулярніших форм кроликів у R.M. Palmer була натхненна іграшкою для собак.